Sähköpostien käsittely

Sähköpostien käsittely

Sähköpostien käsittely on hyvin räätälöitävissä asiakkaan toiveiden mukaan. Sähköpostien käsittely on myös tehokkaasti yhdistettävissä inbound-asiakaspalvelun yhteyteen.

Soldemin sähköpostipalvelu on: 

  • Asiakkaalle vastaaminen luvatun vasteajan puitteissa
  • Puhelin tai sähköposti riippuen asiasta ja kumppanin tavoitteista
  • Lisämyyntipotentiaalin tunnistaminen ja myynnin tekeminen
Asiakaspalvelija hymyilee työn ääressä

Laadukas palvelu kanavasta riippumatta

Monikanavaisen palvelun yksi tärkeistä hyödyistä on se, että jokaiselle asiakkaalle löytyy jokin mahdollisimman helppokäyttöiseltä tuntuva etäkanava. Yksi on tottunut puhelimeen, toinen chat-keskusteluihin ja kolmas sähköpostitse asiointiin. Pidämme Soldemilla huolen, että palvelun taso on aina yhtä laadukas, oli kanava mikä hyvänsä.

Katso muut myynnin kanavat:

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä:

Teemu Nurmi Liiketoimintajohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.