Anton Hyseni | Soldem

Anton Hyseni

Tiimiesimies Fortum

Aloitin Soldemilla vuonna 2013 myyjänä. Myyntiajat ovat opettaneet minulle erityisesti ratkaisukeskeisyyttä ja vuorovaikutustaitoja. Myynnissä pyritään räätälöimään juuri asiakkaalle sopiva ratkaisu isosta kokonaisuudesta. Kokonaisuuden hahmottaminen ja sen pilkkominen asiakkaalle sopivaksi palaksi yhdistettynä. Pohdittuani johtamisfilosofiaani, tulin tulokseen, ettei johtamistakannata yrittää puristaa yhden filosofian varaan. Johtamisessa kannattaa kuitenkin aina pyrkiä siihen, että ympäristö on ihmisten onnistumisille mahdollisimman suotuisa. Lapsena haave ammattini oli klassikkomaisesti poliisi, toki välillä ajatus supersankarista myös hiipi ajatuksiin.

14.03.2019

Ulkoista yrityksesi asiakaspalvelu myyntitalolle – Saat nämä viisi etua!

Soldem Aamulehdessä 8.3.

14.03.2019

Soldemin kesätyöt 2019

Soldemin kesätyöt 2019

06.03.2019

Onnelliset kohtaamiset chatin välityksellä

Puhelinmyynti on tullut pinnalle jo 1990 luvulla (Wikipedia n.d), sillä sen avulla yritys kontaktoi asiakkaitaan erittäin vaivattomasti molempien osapuolten näkökulmasta. Se ei vaadi myyjältä, eikä asiakkaalta läheistä läsnäoloa, vaan mahdollistaa etäyhteyden puhelimen välityksellä. Puhelimitse osapuolilla on mahdollisuus fyysiseen kontaktiin äänen välityksellä, jonka avulla myyjä voi asenteellaan ja äänensävyllään vaikuttaa tunnelmaan. Myöskin asiakkaan äänestä usein voi arvioida hänen kiinnostustaan, sekä läsnäoloa. Kuitenkin, kun vuorovaikutus tapahtuu chatpalvelun avulla, ei fyysistä kontaktia ole mahdollista vahvistaa, sillä vuorovaikutus tapahtuu kirjoittamisen välityksellä nonverbaalisena.

16.01.2019

Oppisopimusopiskelua työn ohessa?

19.12.2018

Tarun menestystarina

28.11.2018

Vilin menestystarina