Eemeli | Soldem

Eemeli

Myyntipäällikkö Telia

Urani Soldemilla alkoi vuonna 2009.. Tärkein oppi omasta myyntiajasta on se, että välillä voi ja kannattaa olla myös hiljaa. Johtamisfilosofiani tiivistäisin Pulkkisen sanoin ”älä häslää”. Rauhallisuus ja aivojen käyttö ovat sallittua, vaikka perse olisikin jo tulessa. Lapsuuden unelma-ammattini oli rocktähti.

14.03.2019

Ulkoista yrityksesi asiakaspalvelu myyntitalolle – Saat nämä viisi etua!

Soldem Aamulehdessä 8.3.

14.03.2019

Soldemin kesätyöt 2019

Soldemin kesätyöt 2019

06.03.2019

Onnelliset kohtaamiset chatin välityksellä

Puhelinmyynti on tullut pinnalle jo 1990 luvulla (Wikipedia n.d), sillä sen avulla yritys kontaktoi asiakkaitaan erittäin vaivattomasti molempien osapuolten näkökulmasta. Se ei vaadi myyjältä, eikä asiakkaalta läheistä läsnäoloa, vaan mahdollistaa etäyhteyden puhelimen välityksellä. Puhelimitse osapuolilla on mahdollisuus fyysiseen kontaktiin äänen välityksellä, jonka avulla myyjä voi asenteellaan ja äänensävyllään vaikuttaa tunnelmaan. Myöskin asiakkaan äänestä usein voi arvioida hänen kiinnostustaan, sekä läsnäoloa. Kuitenkin, kun vuorovaikutus tapahtuu chatpalvelun avulla, ei fyysistä kontaktia ole mahdollista vahvistaa, sillä vuorovaikutus tapahtuu kirjoittamisen välityksellä nonverbaalisena.

16.01.2019

Oppisopimusopiskelua työn ohessa?

19.12.2018

Tarun menestystarina

28.11.2018

Vilin menestystarina