Sami Heikkinen | Soldem

Sami Heikkinen

Soldemilla aloitin 2012. Tärkein oppi omasta myyntiajasta on se, että ikinä ei saa luovuttaa. Aina voi kokeilla vielä kerran. Ei siinä häviä mitään. Epäonnistumisia saa tulla. Esimiehenä olen aidosti välittävä esimies ja kaikkien kohtelu tasavertaisesti sekä yksilöinä. Halusin lapsena olla tohtori. En tiedä mikä/minkä tohtori, pelkästään tohtori.

Lue Samin tarina tästä

14.03.2019

Ulkoista yrityksesi asiakaspalvelu myyntitalolle – Saat nämä viisi etua!

Soldem Aamulehdessä 8.3.

14.03.2019

Soldemin kesätyöt 2019

Soldemin kesätyöt 2019

06.03.2019

Onnelliset kohtaamiset chatin välityksellä

Puhelinmyynti on tullut pinnalle jo 1990 luvulla (Wikipedia n.d), sillä sen avulla yritys kontaktoi asiakkaitaan erittäin vaivattomasti molempien osapuolten näkökulmasta. Se ei vaadi myyjältä, eikä asiakkaalta läheistä läsnäoloa, vaan mahdollistaa etäyhteyden puhelimen välityksellä. Puhelimitse osapuolilla on mahdollisuus fyysiseen kontaktiin äänen välityksellä, jonka avulla myyjä voi asenteellaan ja äänensävyllään vaikuttaa tunnelmaan. Myöskin asiakkaan äänestä usein voi arvioida hänen kiinnostustaan, sekä läsnäoloa. Kuitenkin, kun vuorovaikutus tapahtuu chatpalvelun avulla, ei fyysistä kontaktia ole mahdollista vahvistaa, sillä vuorovaikutus tapahtuu kirjoittamisen välityksellä nonverbaalisena.

16.01.2019

Oppisopimusopiskelua työn ohessa?

19.12.2018

Tarun menestystarina

28.11.2018

Vilin menestystarina