Satu | Soldem

Satu

Tiimiesimies Telia yritysmyynti

Olen ollut Soldemilla viuodesta 2012. Tärkein oppi omista myyntiajoista on se, että onnistuminen tuntuu sitä paremmalta mitä isomman kokonaisuuden saa myytyä ja kaupanpyyntiä ei saa lopettaa ennen kuin asiakas on kuullut kaikki perustelut. Tärkeintä on avoimuus ja hyvä keskusteluyhteys. Minulle on tärkeää, että myyjät ymmärtävät syyt kaikkien tavoitteiden ja vaatimusten taustalla. Homma toimii, kun voin antaa porukalle vapauden toimia omalla tavallaan ja luottaa siihen, että jokainen toimii tiettyjen rajojen sisällä. Aito yhdessä toimiminen tarkoittaa, että jokainen jakaa osaamistaan ja ideoitaan. Näin jokaisella on mahdollisuus kehittyä ihan huippuunsa. Tehtäväni esimiehenä on tarkkailla, että suunta pysyy oikeana ja antaa porukalle riittävästi informaatiota ja mahdollistaa yhteiset keskustelut. Lapsena halusin olla laulaja, näin ainakin äitini kertoo. Itse en asiaa muista.

14.03.2019

Ulkoista yrityksesi asiakaspalvelu myyntitalolle – Saat nämä viisi etua!

Soldem Aamulehdessä 8.3.

14.03.2019

Soldemin kesätyöt 2019

Soldemin kesätyöt 2019

06.03.2019

Onnelliset kohtaamiset chatin välityksellä

Puhelinmyynti on tullut pinnalle jo 1990 luvulla (Wikipedia n.d), sillä sen avulla yritys kontaktoi asiakkaitaan erittäin vaivattomasti molempien osapuolten näkökulmasta. Se ei vaadi myyjältä, eikä asiakkaalta läheistä läsnäoloa, vaan mahdollistaa etäyhteyden puhelimen välityksellä. Puhelimitse osapuolilla on mahdollisuus fyysiseen kontaktiin äänen välityksellä, jonka avulla myyjä voi asenteellaan ja äänensävyllään vaikuttaa tunnelmaan. Myöskin asiakkaan äänestä usein voi arvioida hänen kiinnostustaan, sekä läsnäoloa. Kuitenkin, kun vuorovaikutus tapahtuu chatpalvelun avulla, ei fyysistä kontaktia ole mahdollista vahvistaa, sillä vuorovaikutus tapahtuu kirjoittamisen välityksellä nonverbaalisena.

16.01.2019

Oppisopimusopiskelua työn ohessa?

19.12.2018

Tarun menestystarina

28.11.2018

Vilin menestystarina