30.11.2021

Myynnillinen asiakaspalvelutyöntekijä, Fortum

Etsimme myynnillistä asiakaspalvelijaa Fortumin asiakaspalvelutiimiimme (inbound).

Tehtävässä vastaat Fortumin kuluttaja-asiakkaiden yhteydenottoihin ja ratkaiset heidän erilaiset tarpeensa ammattimaisesti sekä erinomaisella palveluasenteella. Asiakaskohtaamiset ja tilanteet ovat todella monipuolisia, liittyen esim. muutostilanteisiin, laskutukseen, sähköpostiyhteydenottoihin jne. joten työ on hyvin vaihtelevaa ja hektistäkin. Arkeemme kuuluu myös Fortumin Chat- asiakaspalvelu, joka mahdollistaa myös kohtaamaan asiakkaita monipuolisesti vaihdellen eri kanavissa.

Kyseessä on asiakaspalvelutyö, mutta myynnillinen ote päivittäisessä tekemisessä on erittäin tärkeää. Me myyntiorganisaationa uskomme hyvän ja asiakaslähtöisen palvelun rakentuvan vahvasti myyntiosaamisen kautta. Perehdytämme valitun henkilön tehtävään huolellisesti: Fortumin tuotteisiin, palveluihin ja käytössä oleviin järjestelmiin. 

Työskentely tapahtuu pääasiassa arkipäivisin (9-17), mutta tehtävä edellyttää myös välillä joustavuutta erilaisiin työvuoroihin klo 7.45-22 välisenä aikana (keskimäärin 3 iltavuoroa/kk ja 1 viikonloppuvuoro/kk). Tarjoamme kokoaikaisen (37,5h / vko) ja vakituisen työsuhteen. Palkkaus tehtävässä muodostuu PAM Astel TES mukaisesta kiinteästä kuukausipalkasta (esim. alle 2,5v. aiemmalla alan kokemuksella 1578,42€/kk) sekä kannustavista provisioista sen päälle. Tehtävässä onkin mahdollista ansaita hyvin omalla aktiivisuudella provisiopalkkauksen johdosta. Olemme rakentaneet kannustavan mallin myös heti työsuhteen alkuun, osaamisen kehittymisen tueksi. Uusille työntekijöille on takuuprovisio 400€ / kaksi ensimmäistä kuukautta. 

Odotamme sinulta ennen kaikkea:

  • hyviä vuorovaikutustaitoja
  • myyntihenkisyyttä
  • kykyä tarttua itsenäisesti erilaisiin sekä monipuolisiin asiakaskohtaamisiin
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja (useita järjestelmiä käytössä samaan aikaan)

Toivomme sinulta lisäksi mahdollisesti löytyvän jo jonkin verran kokemusta myyntityöstä tai myynnillisistä asiakaspalvelutehtävistä, mutta määrätietoinen asenne työtä kohtaan on kuitenkin meille tärkeintä! Tarkkuus, hyvä paineensietokyky sekä ratkaisukeskeisyys ovat tehtävän luonteen kannalta ominaisuuksia, jotka edesauttavat siinä menestymistä.

Mikäli koet olevasi etsimämme tiimikaveri, joka ymmärtää myynnin olevan osa hyvää ja laadukasta asiakaspalvelutyötä, niin lähetä meille pikaisesti alla olevasta linkistä!

Lisätietoja tehtävästä saat rekrytointimme numerosta 0400 151 312 tai rekry@soldem.fi

Yhteyshenkilö