Miksi Soldem soitti minulle?

Jos sait meiltä puhelun, olet todennäköisesti asiakasyrityksemme asiakas. Olet ehkä pyytänyt yhteydenottoa tai asiakkaamme on antanut meille toimeksiannon, joka liittyy heidän tarjoamiinsa tuotteisiin ja palveluihin.

Mitä teen, jos haluan, että soitatte uudelleen?

Jos emme tavoita sinua ensimmäisellä kerralla, yritämme kyllä uudelleen. Soitamme sinulle muutamia kertoja, aina eri kellonaikoihin. Kaikki yhteydenotot tapahtuvat noin 10 päivän aikana. Jos et päässyt vastaamaan yhteenkään puheluumme, täytä alla oleva lomake ja jätä yhteydenottopyyntö. 

Voinko soittaa takaisin?

Soldemin asiakaspalvelijoille ja myyntineuvottelijoille ei voi suoraan soittaa takaisin, mutta voit jättää soittopyynnön. Täytä alla oleva lomake, niin otamme yhteyttä. Teemme töitä arkipäivinä ja lauantaisin, mutta sunnuntaisin emme soita. 

Miten voin antaa palautetta yhteydenotosta?

Onnelliset etäkohtaamiset ovat meille tärkeitä, ja siksi kuulemme mielellämme sekä kehuja ja kiitoksia että rakentavaa palautetta. Jätä terveisesi oheisella lomakkeella, niin autat meitä kehittämään toimintaamme. Käsittelemme jokaisen saapuvan palautteen.