Soldem auttoi Kamuxia tekemään asiakaspalvelusta tärkeimmän myyntikanavan

Soldemin asiakaspalveluosaamista arvostetaan useilla toimialoilla. Olemme tukeneet autokauppa Kamuxia oman asiakaspalvelunsa perustamisessa. Kamuxille tärkeää oli löytää toimija, joka ymmärtää, miten perinteisen asiakaspalvelun lisäksi asiakaspalvelusta tehdään yrityksen tärkein myyntikanava.

”Haluamme Kamuxilla kehittää toimintaamme jatkuvasti, ja tavoitteenamme on saumaton monikanavainen asiointi sekä markkinoiden paras digiostopolku. Jotta voisimme palvella asiakkaitamme entistä sujuvammin ja paremmin, päätimme keskittää Kamuxin asiakaspalvelun yhdeksi myymälätyöskentelyn tukena toimivaksi kokonaisuudeksi.

Valitsimme Soldemin kumppaniksemme keskitetyn asiakaspalvelun rakennusvaiheeseen. Soldemin ammattilaisten avulla kirkastimme Kamuxin uuden keskitetyn asiakaspalvelun tärkeimmät tavoitteet ja loimme mittarit niiden toteutumisen seurantaan, jotta voimme jatkossakin taata erinomaisen asiakaskokemuksen, tuloksesta tinkimättä.

Kamux on vahva autoalan asiakaspalvelun osaaja, ja Soldem auttoi meitä viemään tämän osaamisen myös keskitettyyn asiakaspalveluun. Loimme Soldemin avustuksella erilaisia asiakaspolkuja ja saimme heiltä käytännössä testatut ja hiotut johtamismallit, joita voimme hyödyntää Kamuxin omassa arjessa. Soldemilla on vahva osaaminen myynnillisen asiakaspalvelun johtamisessa, ja oman kokemuksemme pohjalta voimme lämpimästi suositella heitä muillekin asiakkaille.”

– Jani Koivu, maajohtaja, Kamux Oy