Yhdessä kohti menestystä – Telian B2B myynnin uudistus

”Soldemin Telia B2B – myynnin muutos alkoi keväällä 2022. Suurimmat muutokset tapahtuivat asiakasvastuiden osalta, joita Soldemilla ei aiemmin ole ollut.

B2B myyntitiimi vastaa nyt suuresta määrästä suomalaisia pk-yrityksiä, jotka kohdataan yhdessä Telian kanssa kehitetyn asiakaskohtaamismallin mukaisesti kahdesti vuodessa. Tämä on osa Telian asiakaslupausta, jolla varmistetaan, että asiakkailla on oikeat työkalut liiketoiminnan pyörittämiseen nyt ja tulevaisuudessa.

Asiakasvastuiden hoitaminen on vaatinut myyntitiimiltä paljon uuden oppimista ja toimintamallien kehittämistä entistäkin paremmiksi. Telian laaja yritysasiakasportfolio tuo myyntiin mahdollisuuksia, ja sen hyödyntäminen asiakkaiden liiketoiminnan tehostamiseksi vaatii jatkuvaa opiskelua ja kehittymistä.

Asiakastapaamiset järjestämme kätevästi etäyhteyksin, joten voimme tarjota asiakkaillemme saumattoman ja joustavan palvelukokemuksen missä ja milloin tahansa.”

Jussi Einola

Partner Sales Manager | Business Customers