Heidin menestystarina | Soldem

Heidin menestystarina

Olen Heidi Hyysalo ja toimin People& Talent Managerina HappyOrNotilla. Tämänhetkisiä vastuualueitani ovat rekrytointi, yrityskulttuurin kehitys ja jalkauttaminen, perfomance management prosessin kehitys ja ylläpito sekä sisäisen henkilöstötyytyväisyysmittaroinnin koordinointi ja kehitys globaalisti.

Aloitin lukion jälkeen 2005 ja työskentelin Soldemilla (silloin Suomen Telecenter) täysipäiväisesti vuoden. Tämän jälkeen jatkoin ja loma-aikoina opiskelun ohella vuoteen 2008 saakka. Tämä oli ensimmäinen kokopäiväinen ja pidempiaikainen työpaikkani. Olin uusasiakashankinnassa myymässä Soneran netti, – ja puhelinliittymiä sekä ensimmäisiä kytkypuhelimia, kun tulivat markkinoille.

Soldemilla työkaverit olivat parasta ja se, kun onnistui hyvin myyntityössä.  Opin paljon myynnin teoriasta ja periaatteista. Rohkeus ja oikea asenne ovat avainsanoja tässä työssä.  Eipä ole koskaan Telecenteraikojen jälkeen jännittänyt puhua kenenkään tuntemattoman kanssa puhelimessa 😊 Myynnillinen asenne ja kiinnostus myyntiin on ollut iso apu jokaisella saralla elämässä sekä vaikuttanut opiskelu/uravalintoihini matkan varrella. Nykypäivänä on tärkeää osata myydä omat ideansa, ajatuksensa ja osaamisensa, vaikka ei suoranaista myyntityötä tulisikaan tekemään.

Myynnin ymmärtäminen ja hallitseminen on tärkeä taito ja se tulee auttamaan elämässä monella eri osa-alueella. Toki välillä se on melko vaativaa, mutta aina palkitsevaa työtä, kun onnistuu ja oppii lisää. Suosittelen ehdottomasti!

-Heidi

01.07.2020

Miten oppisin paremmin epäonnistumaan?

24.06.2020

Myynnin johtaminen etänä – läsnä ja tavoitettavissa

06.05.2020

Etäjohtajan työkalupakki: Ota käyttöön 10 Soldemilla hyväksi todettua keinoa

01.04.2020

Etätyön johtamisen opit Soldemilla – pidetään huolta rytmistä ja rentoudesta

20.02.2020

Puhelinmyynti ei ole vain myyntiä. Se on ennen kaikkea vuorovaikutusta

05.02.2020

Miten saimme sairauspoissaolot laskemaan 23 % vuodessa?