25 % vähemmän koeajanpurkuja – avoimuus haastatteluissa parantaa onnistumista!

Haastattelen asiakasta ja kysyn suoraan: Mikä tässä työssä on kamalinta – paitsi maanantaiaamut ja loppunut kahvipaketti? Yllättävän usein saan vastaukseksi hiljaisuuden. Ei siksi, etteikö kuormittavia asioita olisi, vaan koska niistä ei ole tapana puhua. Mutta eikö olisi reilumpaa, että rekrytoija kertoo nämä asiat suoraan jo haastattelussa, sen sijaan että työntekijä joutuu kaivamaan ne itse esiin? Me […]




