Myynnillinen asiakaspalvelu

Asiakkaat kehrää ja kassa kilisee. Tuotamme entistä tyytyväisempiä asiakkaita ja parempia tuloksia kääntämällä asiakaspalvelun kuluerästä kannattavaksi myyntikanavaksi.

Miksi myynnillinen asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?

Meille jokainen palvelutilanne on uusi myyntimahdollisuus. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat kokeneita ja koulutettuja myynnin ammattilaisia, jotka tekevät hienovaraista ja katteellista lisäkauppaa onnellisen etäkohtaamisen yhteydessä.

Ratkaisemme asiakkaasi kysymyksen ensikontaktilla, kartoitamme palvelutarpeen ja johdatamme keskustelun kohti lisäkauppaa ilman tuputtamisen tunnetta. Tuloksena ovat tyytyväisemmät ja sitoutuneemmat asiakkaat sekä komeasti koilliseen kurkottavat myyntikäyrät.

85 %

loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme

6 x

myynnin kasvu lisäarvopalveluista

30 %

puhelinkanavan myynnin osumatarkkuus

88

loppuasiakkaiden NPS (2023)

Mistä meidät tunnetaan?

Tuotamme onnellisia kohtaamisia

  • inhimillinen ja asiakaslähtöinen ajattelutapa
  • vahvat ongelmanratkaisu- ja vuorovaikutustaidot
  • motivoituneet ja hyvinvoivat työntekijät
  • moniosaavat tiimit ja tekijät

Palvelemme laadukkaasti kaikissa kanavissa

  • aktiivinen valmennuskulttuuri
  • monikanavainen asiantuntemus
  • huolellinen tuote-, palvelu- ja brändiperehdytys
  • joustava resursointi tehtävästä ja kanavasta toiseen

Hyödynnämme teknologiaa työkaverina

  • testatut ja tehokkaat prosessit
  • vaikuttavimmat tulokset puheanalytiikan avulla
  • dataohjatuva tekeminen ja jatkuva parantaminen
  • modernit ja tietoturvalliset työkalut

”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.

Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum

Usein kysyttyä

Missä kanavissa tarjoatte myynnillistä asiakaspalvelua?
Palvelemme siellä, missä asiakkaasi ovat. Hyödynnämme saumattomasti eri kanavia, mikä takaa yhtenäisen palvelu- ja asiakaskokemuksen niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin somekanavissa. Palvelemme tarvittaessa myös kasvokkaisissa kohtaamisissa, kuten ständeillä, feissaamalla, myymälöissä ja erilaisissa tapahtumissa. Opastamme asiakkaitasi myös itsepalvelukanavien käytössä.

Miten voin varmistua myynnillisen asiakaspalvelun laadusta ja tehokkuudesta?
Tyytyväinen asiakas tekee tilin – myös meille. Tallennamme kohtaamiset ja arvioimme myynnin laatua numeerisesti. Hyödynnämme myös tekoälyä sekä laaduntarkkailussa että korrelaatioiden hakemisessa keskustelujen ja tulosten välillä. Lisäksi voimme sopia pilottijaksosta, jonka aikana keräämme dataa ulkoistamisen konkreettisista tuloksista ja hyödyistä.

Voinko esittää toiveita siitä, ketkä palvelua tuottavat?
Korkea ammattitaito ja työmotivaatio ovat jokaisen soldemlaisen tunnusmerkkejä. Koska jokainen toimeksianto on kuitenkin ainutlaatuinen, huomioimme toiveesi ja pääset halutessasi vaikuttamaan rekrytointiprofiiliin.

Mitä myynnillisen asiakaspalvelun ulkoistaminen maksaa?
Pitkäaikaiset kumppanuudet ja korkea asiakastyytyväisyys kertovat, että teemme työmme hyvin. Hinnoittelumallimme perustuu vahvasti tuloksiin, mikä tarkoittaa, että sovimme yhdessä tavoitteista ja mittareista, joiden toteutumisesta maksat sovitun komission. Asiakkaidemme kokemuksen mukaan projektikohtainen ulkoistettu palvelu on aina kustannustehokkaampaa kuin jos organisaatiosi hoitaisi sen itse.

Kuinka nopeasti voimme aloittaa yhteistyön?
Huolellinen onboarding-prosessimme varmistaa, että tunnemme tuotteesi ja palvelusi kuin omat taskumme ennen yhteistyön aloittamista. Valmisteluvaiheen kestoon vaikuttavat palvelukokonaisuuden ja tuoteportfolion laajuus sekä mahdolliset erityistoiveesi. Nopeimmillaan pystymme käynnistämään yhteistyön jopa alle kuukaudessa.

Voinko ulkoistaa myynnillisestä asiakaspalvelusta vain osan?
Tarjoamme tukea juuri silloin ja siellä, missä meitä eniten tarvitaan. Vaikka asiakkaamme ulkoistavat asiakaspalvelun mielellään kokonaan meille, olemme nopeasti ja joustavasti apuna myös esimerkiksi ruuhkahuippujen tasaamisessa tai lomakausien palvelutason turvaamisessa.

Tarjoatteko tarvittavat työkalut ja teknologian osana myynnillistä asiakaspalvelua?
Meille tärkein asia teknologian taustalla on ihminen. Tyypillisesti toteutamme palvelun luotettavien kumppaneidemme tarjoamilla tietoturvallisilla ratkaisulla avaimet käteen -periaatteella. Halutessasi voimme rakentaa räätälöidyn ratkaisun, jossa käyttämämme työkalut integroidaan yhteensopiviksi yrityksesi omien järjestelmien kanssa.

Haluatko sinäkin tehdä asiakaspalvelusta tuottoisan myyntikanavan?

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten myynnillinen asiakaspalvelu voi auttaa parantamaan asiakaskokemusta ja kasvattamaan liiketoimintaasi.

Anton Hyseni Asiakkuusjohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.