Asiakkuuksien hoito

Meillä on pitkä ja menestyksekäs historia monikanavaisesta asiakastyöstä niin inbound- kuin outbound-kanavassakin. Tarjoamme ulkoistetun myynnin ja asiakaspalvelun lisäksi myös monipuolista asiakkuuden hoitoa juuri teidän tarpeisiinne sovitettuna. Tiedämme, miten asiakkaat käsitellään niin, että asiakaskokemus on erinomainen ja asiakaspito paranee.

Asiakkuuksien hoidon palveluamme kannattaa harkita, mikäli:

  • Asiakaspidon ja -kokemuksen vahvistaminen on teille tärkeä tavoite
  • Teillä on runsaasti asiakkuuksia tai jäsenyyksiä, jotka kaipaavat käsittelyä

Mitä asiakkuuksien hoito käytännössä tarkoittaa?

Tervetulosoitot ja onboarding

Tavoitamme asiakkaanne heti asiakassuhteen alkuvaiheessa. Kartoitamme laajasti asiakkaanne tilanteen ja hänen valitsemansa palvelun. Tarvittaessa tarjoamme asiakkaallenne hänen tilanteeseensa paremmin sopivaa tuotetta tai palvelua. Varmistamme tyytyväisyyden välittämällä asiakkaastanne aidosti.

Asiakasarvon kasvattaminen

Kasvatamme asiakkuuksienne arvoa kohdentamalla lisämyyntiä oikeille asiakkaille oikeaan aikaan. Varmistamme, että asiakkaillanne on kattavat ratkaisut yrityseltänne, mikä vahvistaa myös asiakaskokemusta.

Asiakaspidon vahvistaminen

Poimimme olemassaolevasta asiakaskannastanne churn-herkät asiakkaat ja toteutamme heidän kanssaan asiakaspitoa vahvistavia toimenpiteitä.

Sosiaalisen median yhteydenottojen käsittely

On tärkeää tavoittaa asiakkaat siellä, missä hekin aikaansa viettävät. Asiakkaat arvostavat nopeaa reagointia kysymyksiinsä ja pulmiinsa myös sosiaalisen median kanavissa. Ammattitaitoinen asiakaspalvelijamme käsittelee näitä yhteydenottoja tehokkaasti, luoden asiakkaallenne loistavan asiakaskokemuksen.

Jäsenyyksien ylläpito

Tavoitamme tehokkaasti jäsenenne silloin, kun tarve on. Meillä on kokemusta esimerkiksi laskutusmallien päivittämisestä sekä jäsenyyksien uusimisesta. Asiakaspalvelijamme huolehtii, että jäsenenne pysyy jatkossakin mukana matkassanne ja että kaikki jäsenyyteen liittyvät yksityiskohdat ovat ajan tasalla.

Tarvitseeko yrityksenne tukea asiakkuuksien hoidossa?

Kerro meille lisää tarpeestanne, niin rakennamme teille yksilöidyn suunnitelman asiakkuustiimin perustamiseen. Toimimme ripeästi ja joustavasti — tyypillisesti tilaushetkestä valmiiseen kokoonpanoon ja työn aloitukseen kuluu noin kolme kuukautta.

Yhteistyö aloitetaan yleensä pienemmällä kokoonpanolla. Aloitusjakson jälkeen voimme tarpeenne mukaan kasvattaa toimeksiantoa useamman tiimin kokonaisuudeksi.

Rakennamme kanssanne tiiviin ja avoimen yhteistyökulttuurin, jossa tieto välittyy nopeasti molempiin suuntiin ja muutoksia voidaan tehdä nopeallakin aikataululla. Kuuntelemme tarpeitanne ja haluamme onnistua yhdessä kanssanne!

Haluatko kuulla lisää?

Ole meihin yhteydessä ja kerro lisää tämänhetkisestä tilanteestanne. Lähdetään yhdessä suunnittelemaan, kuinka voisimme olla parhaiten teille avuksi.

Anton Hyseni Asiakkuuspäällikkö
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.