Myynnillinen asiakaspalvelu

Myyntituloksia ja tehokkuutta. Tuotamme entistä tyytyväisempiä asiakkaita ja parempia tuloksia kääntämällä asiakaspalvelun kuluerästä kannattavaksi myyntikanavaksi myynnillisten asiakaskohtaamisten avulla.

Miksi myynnillinen asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?

Meille jokainen palvelutilanne on uusi myyntimahdollisuus. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat kokeneita ja koulutettuja myynnin ammattilaisia, jotka tekevät hienovaraista ja katteellista lisäkauppaa onnellisen etäkohtaamisen yhteydessä.

Ratkaisemme asiakkaasi kysymyksen ensikontaktilla, kartoitamme palvelutarpeen ja johdatamme keskustelun kohti lisäkauppaa ilman tuputtamisen tunnetta. Tuloksena ovat tyytyväisemmät ja sitoutuneemmat asiakkaat sekä komeasti koilliseen kurkottavat myyntikäyrät.

85 %

loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme

6 x

myynnin kasvu lisäarvopalveluista

30 %

puhelinkanavan myynnin osumatarkkuus

88

loppuasiakkaiden NPS (2023)

”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.”

Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum

Mistä meidät tunnetaan?

  • Asiakaslähtöisyys ja inhimillisyys
  • Vahvat ongelmanratkaisu- ja vuorovaikutustaidot
  • Motivoituneet ja moniosaavat tiimit
  • Laadukas palvelu kaikissa kanavissa
  • Dataohjattu tekeminen ja jatkuva kehitystyö
  • Modernit ja tietoturvalliset työkalut

Haluatko sinäkin tehdä asiakaspalvelusta tuottoisan myyntikanavan?

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten myynnillinen asiakaspalvelu voi auttaa parantamaan asiakaskokemusta ja kasvattamaan liiketoimintaasi.

Anton Hyseni Toimitusjohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.