Myynnillinen asiakaspalvelu
Myyntituloksia ja tehokkuutta. Tuotamme entistä tyytyväisempiä asiakkaita ja parempia tuloksia kääntämällä asiakaspalvelun kuluerästä kannattavaksi myyntikanavaksi myynnillisten asiakaskohtaamisten avulla.
Miksi myynnillinen asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?
Meille jokainen palvelutilanne on uusi myyntimahdollisuus. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat kokeneita ja koulutettuja myynnin ammattilaisia, jotka tekevät hienovaraista ja katteellista lisäkauppaa onnellisen etäkohtaamisen yhteydessä.
Ratkaisemme asiakkaasi kysymyksen ensikontaktilla, kartoitamme palvelutarpeen ja johdatamme keskustelun kohti lisäkauppaa ilman tuputtamisen tunnetta. Tuloksena ovat tyytyväisemmät ja sitoutuneemmat asiakkaat sekä komeasti koilliseen kurkottavat myyntikäyrät.
85 %
loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme
6 x
myynnin kasvu lisäarvopalveluista
30 %
puhelinkanavan myynnin osumatarkkuus
88
loppuasiakkaiden NPS (2023)
Lue, mitä asiakkaamme meistä sanovat
Kaikki referenssit”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.”
Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum
Mistä meidät tunnetaan?
Haluatko sinäkin tehdä asiakaspalvelusta tuottoisan myyntikanavan?
Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten myynnillinen asiakaspalvelu voi auttaa parantamaan asiakaskokemusta ja kasvattamaan liiketoimintaasi.