Puhelin

Puhelin

Puhelin on paras kanava oikean asiakkaan tavoittamiseen oikealla hetkellä ja oikealla viestillä. Soldemin myyjä on 100-prosenttisesti yhden asiakasyrityksen palveluksessa.

Toiminta perustuu huippuunsa hiottuun ammattitaitoon systemaattisesti kerättävästä datasta aitoon asiakaskohtaamiseen asti. Soldemin myyntipuhelussa voittaa asiakas, myyjä ja toimeksiantaja riippumatta siitä, päättyykö puhelu kauppaan vai ei.

Puhelinmyynnin hyödyt:

 

  • Uuden asiakkaan hankkiminen
  • Lisämyynti asiakkaalle
  • Asiakaspito
Soldem Avoimet Työpaikat
Soldem-kahvimuki pöydällä

Puhelinmyynnin monet hyödyt

Soldemin tarjoama puhelinmyynti voidaan rakentaa mm. seuraavien tavoitteiden ympärille.

Uuden asiakkaan hankkiminen: Rakennetaan todennäköisyyksiin perustuen myytävälle palvelulle oikeanlainen kohderyhmä ja puhelun sisältö. Ammattitaitoinen myyjä kohtaa asiakkaan asiakasyrityksen äänellä ja asiakasta kuunnellen. Lopputulokseksi laadukkaalla myynnillä saadaan tyytyväisiä ja sitoutuneita asiakkaita.

Lisämyynti asiakkaalle: Tunnistetaan datasta lisämyynnin mahdollisuudet ja lähestytään asiakasta kohdennetulla viestillä. Tavoitteena asiakaskohtaisen nettoliikevaihdon kasvattaminen ja asiakastyytyväisyyden asiakaspidon parantaminen.

Asiakaspito: Tunnistetaan datasta todennäköisesti poistuva asiakas ja suunnataan asiakkaalle sitouttavat toimenpiteet.  Toimenpiteitä voivat olla esimerkiksi lisämyynti ja/tai asiakkaan nykyisten palveluiden ajan tasalle saattaminen.

Puhelinmyynnissä myyntipuhelu on olennainen osa toimintaa, mutta oikein tehtynä kuitenkin vain jäävuoren huippu. Kaikki muu tekeminen varmistaa, että myydään oikea tuote oikealle asiakkaalle oikeaan ajankohtaan ja oikealla viestillä.

Laadukas johtaminen, motivoitunut myyjä ja mukavat työkaverit ovat tärkeitä onnistumisen mahdollistajia. Yhteisen menestymisen kannalta oleellisiksi asioiksi nousevat toimintaa palvelevat tavoitteet ja avoin yhteistyö. 

Haluatko kuulla lisää?

Teemu Nurmi Liiketoimintajohtaja

Katso muut myynnin kanavat: