
Puhelinmyynnin monet hyödyt
Soldemin tarjoama puhelinmyynti voidaan rakentaa mm. seuraavien tavoitteiden ympärille.
Uuden asiakkaan hankkiminen: Rakennetaan todennäköisyyksiin perustuen myytävälle palvelulle oikeanlainen kohderyhmä ja puhelun sisältö. Ammattitaitoinen myyjä kohtaa asiakkaan asiakasyrityksen äänellä ja asiakasta kuunnellen. Lopputulokseksi laadukkaalla myynnillä saadaan tyytyväisiä ja sitoutuneita asiakkaita.
Lisämyynti asiakkaalle: Tunnistetaan datasta lisämyynnin mahdollisuudet ja lähestytään asiakasta kohdennetulla viestillä. Tavoitteena asiakaskohtaisen nettoliikevaihdon kasvattaminen ja asiakastyytyväisyyden asiakaspidon parantaminen.
Asiakaspito: Tunnistetaan datasta todennäköisesti poistuva asiakas ja suunnataan asiakkaalle sitouttavat toimenpiteet. Toimenpiteitä voivat olla esimerkiksi lisämyynti ja/tai asiakkaan nykyisten palveluiden ajan tasalle saattaminen.
Puhelinmyynnissä myyntipuhelu on olennainen osa toimintaa, mutta oikein tehtynä kuitenkin vain jäävuoren huippu. Kaikki muu tekeminen varmistaa, että myydään oikea tuote oikealle asiakkaalle oikeaan ajankohtaan ja oikealla viestillä.
Laadukas johtaminen, motivoitunut myyjä ja mukavat työkaverit ovat tärkeitä onnistumisen mahdollistajia. Yhteisen menestymisen kannalta oleellisiksi asioiksi nousevat toimintaa palvelevat tavoitteet ja avoin yhteistyö.
Katso muut myynnin kanavat:
Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä:
