#asiakaspalveluviikko 2019

Lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla Soldemilla osallistuttiin kansainvälisesti tunnettuun asiakaspalveluviikkoon. Teemoilla täytetyn viikon aikana on tarkoitus nostaa esiin asiakaspalvelun sekä asiakaskokemuksen tärkeys kokonaisuutena ja kiittää ahkeria asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

Soldemilla tiimimme toimenkuvaan kuuluu myynnillinen asiakaspalvelu. Asiakaspalvelun ja myynnin yhdistyminen helpottaa asiakkaan asiointia ja monessa tapauksessa myytävät tuotteet tuovat käytännöllisiä ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin. Tällä tavoin saavutamme hyödyllisen tuloksen jokaiselle osapuolelle ja lisäämme asiakkaan sopimusten arvoa ratkaisten samalla alkuperäisen ongelman.

Soldemilla asiakaspalveluviikko arjessa näkyi teemojen mukaisina kilpailuina ja arkea piristävinä palkintoina. Jokaisena päivänä tietty teema korostui, milloin muistetaan kiittää ja kehua kollegaa, milloin taas kiinnitetään huomiota siihen kuinka tehokasta ja tärkeätä työtä teemmekään. Tärkeimpänä kaikista teemoista viikolla kuitenkin vallitsi työkaverin, itsensä ja yhteisön arvostaminen sekä pieni arjen rutiinien muutos.

Asiakaspalveluviikkoa vietettiin seuraavien teemojen mukaisesti:

#makeamaanantai
#tehotiistai
#kehukeskiviikko
#tervetorstai
#porukkaperjantai

Asiakaspalveluviikko huipentui perjantaina vietettyyn tiimi-iltaan jonka suunnitteluun koko toimisto pääsi osallistumaan. Kinkkisten neuvotteluiden myötä työpäivän päätteeksi toimistolta lähdettiin lasersotaan zbase-viihdekeskukselle jonka jälkeen laserin polttamat sota-arvet päästiin huuhtomaan Tullintorin kupeeseen vuokrasaunalle. Saunalla odotti ansaittu ruoka- sekä juomatarjoilu ja illanvietto jatkui vapaasti ystävien ja ryhmäytymisen merkeissä. Tiimi-ilta oli myös loistava tilaisuus päästä tutustumaan uusiin syksyn aikana aloittaneisiin työntekijöihin ja tutustuttaa heille tarkemmin keitä me Soldemilla olemme ja mitä me teemme

Teksti: Rauli Mäkinen