Ulkoistettu asiakaspalvelu
Kustannustehokkuutta ja tyytyväisyyttä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen optimoi palvelukanavat, sisällöt ja vastausajat tarkasti analysoidun tiedon ja kustannusarvioiden perusteella. Tämä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa palveluanne.
Miksi asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?
Ulkoistettu asiakaspalvelumme vastaa asiakkaidesi yhteydenottoihin puolestasi. Huolehdimme kaikista asiakaskontakteistasi tai täydennämme omaa asiakaspalvelutiimiäsi joustavasti.
Toimimme monikanavaisesti, jotta asiakkaasi saavat saumattoman palvelukokemuksen. Kehitämme laatua ja tehokkuutta jatkuvasti, pitäen asiakastyytyväisyyden korkealla.
Kun valitset meidät, varmistat, että asiakkaasi saavat joustavaa ja tarpeisiin räätälöityä palvelua. Avullamme asiakaspalvelusi nousee uudelle tasolle, ylittäen asiakkaidesi odotukset.
85 %
asiakaspalvelutilanteiden ensiratkaisuaste
85 %
loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme
35 %
loppuasiakkaiden takaisinvoittoprosentti
88
kumppaneidemme NPS (2023)
Lue, mitä asiakkaamme meistä sanovat
Kaikki referenssit”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.”
Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum
Mistä meidät tunnetaan?
Haluatko sinäkin tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta?
Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja kasvattamaan liiketoimintaasi.