Ulkoistettu asiakaspalvelu

Kustannustehokkuutta ja tyytyväisyyttä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen optimoi palvelukanavat, sisällöt ja vastausajat tarkasti analysoidun tiedon ja kustannusarvioiden perusteella. Tämä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa palveluanne.  

Miksi asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?

Ulkoistettu asiakaspalvelumme vastaa asiakkaidesi yhteydenottoihin puolestasi. Huolehdimme kaikista asiakaskontakteistasi tai täydennämme omaa asiakaspalvelutiimiäsi joustavasti. 

Toimimme monikanavaisesti, jotta asiakkaasi saavat saumattoman palvelukokemuksen. Kehitämme laatua ja tehokkuutta jatkuvasti, pitäen asiakastyytyväisyyden korkealla.

Kun valitset meidät, varmistat, että asiakkaasi saavat joustavaa ja tarpeisiin räätälöityä palvelua. Avullamme asiakaspalvelusi nousee uudelle tasolle, ylittäen asiakkaidesi odotukset.

85 %

asiakaspalvelutilanteiden ensiratkaisuaste

85 %

loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme

35 %

loppuasiakkaiden takaisinvoittoprosentti

88

kumppaneidemme NPS (2023)

”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.”

Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum

Mistä meidät tunnetaan?

  • Asiakaslähtöisyys ja inhimillisyys
  • Vahvat ongelmanratkaisu- ja vuorovaikutustaidot
  • Motivoituneet ja moniosaavat tiimit
  • Laadukas palvelu kaikissa kanavissa
  • Dataohjattu tekeminen ja jatkuva kehitystyö
  • Modernit ja tietoturvalliset työkalut

Haluatko sinäkin tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta?

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja kasvattamaan liiketoimintaasi.

Anton Hyseni Toimitusjohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.