Asiakaspalvelun konsultointi

Oletteko rakentamassa yrityksellenne keskitettyä asiakaspalvelua? Mietittekö, millainen johtamis- ja perehdytysrakenne pitäisi luoda pohjalle, tai miten rakennetaan toimiva ja öljytty prosessi? Tarjoamme moneen kertaan happotestatut ratkaisut näihin kysymyksiin ja voimme tarvittaessa auttaa myös näiden jalkauttamisessa. Tarjoamme apua niin myynnillisen asiakaspalvelun kuin perinteisenkin asiakaspalvelun perustamisessa ja kehittämisessä. Voimme myös konsultoida nykyistä olemassa olevaa asiakaspalvelutoimintoanne myynnillisemmäksi ja parempaa asiakaskokemusta tarjoavaksi.

Konsultoinnin starttipaketti:

  • Selkeä johtamis- ja perehdytysrakenne
  • Toimiva ja tehokas palvelumalli asiakaskohtaamisiin
  • Juuri teille sopivien etäkanavien valinta
  • Työntekijöiden palkkiorakenne

Olemme sopiva kumppani asiakaspalvelun konsultointiin, jos:

  • Kaipaatte kokemusta ja näkemyksellisyyttä asiakaspalvelunne perustamiseen
  • Haluatte asiakaspalvelunne olevan tehokas ja tuottava myyntikanava
  • Arvostatte loppuun asti hiottuja ja happotestattuja prosesseja
  • Olemassa oleva asiakaspalvelunne hyötyisi ulkopuolisesta näkökulmasta

Haluatko kuulla lisää?

Ole meihin yhteydessä ja kerro lisää tämänhetkisestä tilanteestanne. Lähdetään yhdessä suunnittelemaan, kuinka voisimme olla parhaiten teille avuksi.

Anton Hyseni Asiakkuuspäällikkö
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.