Energia

Haetko lisäarvopalveluidesi myyntiin kasvua ja enemmän sitoutuneita asiakkaita?

Miksi kannattaa ulkoistaa Soldemille?

Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ja heidän odotustensa ylittäminen vaativat jatkuvaa panostusta. Keskitymme erinomaiseen myynnilliseen asiakaspalveluun ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden hallintaan, mikä takaa asiakastyytyväisyyden ja vahvan asiakasuskollisuuden.

Soldemilla on yli 20 vuoden kokemus myynnin ja asiakaspalvelun ulkoistamisratkaisuista, ja olemme perehtyneet syvällisesti asiakkaiden ostoprosesseihin. Tämä mahdollistaa tehokkaan myynnin, lisäarvopalveluiden myynnin kasvun ja kattavien kokonaisratkaisujen tarjoamisen, mikä sitouttaa asiakkaitasi entistä tiiviimmin. Meillä on vahva kyky aktivoida asiakkaita ja lisätä heidän sitoutumistaan, mikä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä.

Ulkoistetun kumppanin avulla yrityksenne kykenee sopeutumaan nopeasti muuttuviin markkinaolosuhteisiin, mikä on elintärkeää nykyisessä kilpailuympäristössä. Hyvä asiakaspalvelu ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden ylläpito ovat kriittisiä myynnin menestykselle. 

Olemme apunasi mm:

  • B2B- ja B2C-myynti
  • monikanavainen myynti (puhelin, chat, some)
  • Inbound- ja outbound-myynti
  • Myynnillinen asiakaspalvelu

Haluatko sinäkin tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta?

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja kasvattamaan liiketoimintaasi.

Anton Hyseni Toimitusjohtaja
Eemeli Iltanen Myynti- ja asiakkuusjohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.