Ulkoistettu asiakaspalvelu

Business paranee, kun perälauta pitää. Palvelemme asiakkaitasi kuin omiamme ja varmistamme erinomaisen asiakaskokemuksen koko asiakasmatkan ajan.

Miksi asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?

Sytymme tiukoista tilanteista ja asiakkaasi luottamuksen vahvistamisesta. Sisäistämme jokaisen yksityiskohdan aina tuotteista ja palveluista asiakasstrategiaan, palautuskäytäntöihin ja brändisi erityispiirteisiin.

Ratkaisemme asiat ensikontaktilla ja tarjoamme tukea kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Siirrymme tarvittaessa sujuvasti tehtävästä ja palvelukanavasta toiseen, joten apu on aina saatavilla siellä, missä asiakkaasi sitä eniten tarvitsevat.

85 %

asiakaspalvelutilanteiden ensiratkaisuaste

85 %

loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme

35 %

loppuasiakkaiden takaisinvoittoprosentti

88

kumppaneidemme NPS (2023)

Mistä meidät tunnetaan?

Tuotamme onnellisia kohtaamisia

  • inhimillinen ja asiakaslähtöinen ajattelutapa
  • vahvat ongelmanratkaisu- ja vuorovaikutustaidot
  • motivoituneet ja hyvinvoivat työntekijät
  • moniosaavat tiimit ja tekijät

Palvelemme laadukkaasti kaikissa kanavissa

  • aktiivinen valmennuskulttuuri
  • monikanavainen asiantuntemus
  • huolellinen tuote-, palvelu- ja brändiperehdytys
  • joustava resursointi tehtävästä ja kanavasta toiseen

Hyödynnämme teknologiaa työkaverina

  • testatut ja tehokkaat prosessit
  • vaikuttavimmat tulokset puheanalytiikan avulla
  • dataohjatuva tekeminen ja jatkuva parantaminen
  • modernit ja tietoturvalliset työkalut

”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.

Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum

Haluatko sinäkin tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta?

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja kasvattamaan liiketoimintaasi.

Anton Hyseni Toimitusjohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.