![](/wp-content/uploads/soldem-ulkoistettu-asiakaspalvelu-hero-1920x1000-1.jpg)
Ulkoistettu asiakaspalvelu
Business paranee, kun perälauta pitää. Palvelemme asiakkaitasi kuin omiamme ja varmistamme erinomaisen asiakaskokemuksen koko asiakasmatkan ajan.
Miksi asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?
Sytymme tiukoista tilanteista ja asiakkaasi luottamuksen vahvistamisesta. Sisäistämme jokaisen yksityiskohdan aina tuotteista ja palveluista asiakasstrategiaan, palautuskäytäntöihin ja brändisi erityispiirteisiin.
Ratkaisemme asiat ensikontaktilla ja tarjoamme tukea kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Siirrymme tarvittaessa sujuvasti tehtävästä ja palvelukanavasta toiseen, joten apu on aina saatavilla siellä, missä asiakkaasi sitä eniten tarvitsevat.
85 %
asiakaspalvelutilanteiden ensiratkaisuaste
85 %
loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme
35 %
loppuasiakkaiden takaisinvoittoprosentti
88
kumppaneidemme NPS (2023)
Lue, mitä asiakkaamme meistä sanovat
Kaikki referenssitMistä meidät tunnetaan?
Tuotamme onnellisia kohtaamisia
Palvelemme laadukkaasti kaikissa kanavissa
Hyödynnämme teknologiaa työkaverina
![](/wp-content/uploads/soldem-83-720x480.jpg)
”Soldem tarjoaa aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, huomioiden aina yhteisen tahtotilan tavoitteiden saavuttamiseksi.”
Ville Nuutinen, Operation Manager, Fortum
Haluatko sinäkin tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta?
Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja kasvattamaan liiketoimintaasi.
![](/wp-content/uploads/anton-hyseni-360x360.jpg)