
Chat-palvelu verkkosivuille ilman ylimääräisiä kuluja
Verkkosivustolle tulevan chatin toimivuuden kannalta ensimmäinen askel on asiakkaan tunnistaminen. Onnistuminen tunnistamisessa on oleellista chatin tehokkuuden optimoinnin kannalta.
Chatin tarkoitus on tuottaa lisää liikevaihtoa tehokkaasti – ei siis tarpeettomia kustannuksia.
Verkkosivuilla olevat asiakkaat voidaan jakaa neljään ryhmään.
Asiakkaat, jotka etsivät vastauksia kysymykseensä ja tulisivat soittamaan asiakaspalveluun: Tarjoamme heille laadukasta asiakaspalvelua ja tukea ostopäätöksen tekoon.
Asiakkaat, jotka ovat ostamassa: Annamme asiakkaiden asioida rauhassa. Chat-palvelun tarkoitus ei ole nostaa verkkokaupan kustannuksia.
Asiakkaat, jotka pienellä avulla saadaan ostamaan: Autamme asiakkaita asiakasta turvallisessa ja selkeässä ostokokemuksessa.
Asiakkaat, joilla on korkea lisämyyntipotentiaali: Autamme asiakasta ostamaan hänelle sopivat lisäpalvelut. Ostotilanne voidaan siirtää tarvittaessa chatista puhelimeen.
Haluaisitko yrityksesi verkkosivustolle ulkoistetun chat-palvelun?
Ota yhteyttä:
