Ulkoistettu asiakaspalvelu

Business paranee, kun perälauta pitää. Palvelemme asiakkaitasi kuin omiamme ja varmistamme erinomaisen asiakaskokemuksen koko asiakasmatkan ajan.

Miksi asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa Soldemille?

Sytymme tiukoista tilanteista ja asiakkaasi luottamuksen vahvistamisesta. Sisäistämme jokaisen yksityiskohdan aina tuotteista ja palveluista asiakasstrategiaan, palautuskäytäntöihin ja brändisi erityispiirteisiin.

Ratkaisemme asiat ensikontaktilla ja tarjoamme tukea kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Siirrymme tarvittaessa sujuvasti tehtävästä ja palvelukanavasta toiseen, joten apu on aina saatavilla siellä, missä asiakkaasi sitä eniten tarvitsevat.

85 %

asiakaspalvelutilanteiden ensiratkaisuaste

85 %

loppuasiakkaista on tyytyväisiä palveluumme

35 %

loppuasiakkaiden takaisinvoittoprosentti

88

kumppaneidemme NPS (2023)

Mistä meidät tunnetaan?

Tuotamme onnellisia kohtaamisia

  • inhimillinen ja asiakaslähtöinen ajattelutapa
  • vahvat ongelmanratkaisu- ja vuorovaikutustaidot
  • motivoituneet ja hyvinvoivat työntekijät
  • moniosaavat tiimit ja tekijät

Palvelemme laadukkaasti kaikissa kanavissa

  • aktiivinen valmennuskulttuuri
  • monikanavainen asiantuntemus
  • huolellinen tuote-, palvelu- ja brändiperehdytys
  • joustava resursointi tehtävästä ja kanavasta toiseen

Hyödynnämme teknologiaa työkaverina

  • testatut ja tehokkaat prosessit
  • vaikuttavimmat tulokset puheanalytiikan avulla
  • dataohjatuva tekeminen ja jatkuva parantaminen
  • modernit ja tietoturvalliset työkalut

”Soldemin kanssa parasta on yhteistyön helppous.”

Jani Koivunen, Sales Manager, External Sales, Telia Company

Usein kysyttyä!

Missä kanavissa tarjoatte ulkoistettua asiakaspalvelua?
Palvelemme siellä, missä asiakkaasi ovat. Hyödynnämme saumattomasti eri kanavia, mikä takaa yhtenäisen palvelu- ja asiakaskokemuksen niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin somekanavissa. Palvelemme tarvittaessa myös kasvokkaisissa kohtaamisissa, kuten ständeillä, feissaamalla, myymälöissä ja erilaisissa tapahtumissa. Opastamme asiakkaitasi myös itsepalvelukanavien käytössä.

Miten voin varmistua ulkoistetun asiakaspalvelun laadusta ja tehokkuudesta?
Tyytyväinen asiakas tekee tilin – myös meille. Tallennamme kohtaamiset ja arvioimme myynnin laatua numeerisesti. Hyödynnämme myös tekoälyä sekä laaduntarkkailussa että korrelaatioiden hakemisessa keskustelujen ja tulosten välillä. Lisäksi voimme sopia pilottijaksosta, jonka aikana keräämme dataa ulkoistamisen konkreettisista tuloksista ja hyödyistä.

Voinko esittää toiveita siitä, ketkä palvelua tuottavat?
Korkea ammattitaito ja työmotivaatio ovat jokaisen soldemlaisen tunnusmerkkejä. Koska jokainen toimeksianto on kuitenkin ainutlaatuinen, huomioimme toiveesi ja pääset halutessasi vaikuttamaan rekrytointiprofiiliin.

Mitä asiakaspalvelun ulkoistaminen maksaa?
Pitkäaikaiset kumppanuudet ja korkea asiakastyytyväisyys kertovat, että teemme työmme hyvin. Hinnoittelumallimme perustuu vahvasti tuloksiin, mikä tarkoittaa, että sovimme yhdessä tavoitteista ja mittareista, joiden toteutumisesta maksat sovitun komission. Asiakkaidemme kokemuksen mukaan projektikohtainen ulkoistettu palvelu on aina kustannustehokkaampaa kuin jos organisaatiosi hoitaisi sen itse.

Kuinka nopeasti voimme aloittaa yhteistyön?
Huolellinen onboarding-prosessimme varmistaa, että tunnemme tuotteesi ja palvelusi kuin omat taskumme ennen yhteistyön aloittamista. Valmisteluvaiheen kestoon vaikuttavat paitsi palvelukokonaisuuden ja tuoteportfolion laajuus, myös mahdolliset erityistoiveesi. Nopeimmillaan pystymme käynnistämään yhteistyön jopa alle kuukaudessa.

Voinko ulkoistaa asiakaspalvelusta vain osan?
Tarjoamme tukea juuri silloin ja siellä, missä meitä eniten tarvitaan. Vaikka asiakkaamme ulkoistavat asiakaspalvelun mielellään kokonaan meille, olemme nopeasti ja joustavasti apuna myös esimerkiksi ruuhkahuippujen tasaamisessa tai lomakausien palvelutason turvaamisessa.

Tarjoatteko tarvittavat työkalut ja teknologian osana ulkoistettua asiakaspalvelua?
Meille tärkein asia teknologian taustalla on ihminen. Tyypillisesti toteutamme palvelun luotettavien kumppaneidemme tarjoamilla tietoturvallisilla ratkaisulla avaimet käteen -periaatteella. Halutessasi voimme rakentaa räätälöidyn ratkaisun, jossa käyttämämme työkalut integroidaan yhteensopiviksi yrityksesi omien järjestelmien kanssa.

Haluatko sinäkin tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta?

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan, miten ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja kasvattamaan liiketoimintaasi.

Anton Hyseni Asiakkuusjohtaja
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.