Chat

Chat

Chat on parhaimmillaan loistava verkkokaupan ostamisen tukija. Sen avulla ostamiskokemus saadaan turvallisemmaksi, kaupat tehtyä nopeammin ja asiakkaan ostamat tuotteet ja palvelut riittävän laajoiksi. Chat-palvelu räätälöidään yhteistyössä asiakkaan toiveiden ja tavoitteiden mukaan. Palvelutarjontaamme kuuluvat sekä asiakaspalvelullinen että myynnillinen chat asiakasyrityksemme verkkosivuilla, esimerkiksi verkkokaupassa. Korkea osaamisemme asiakkaan tunnistamisessa ja chatin näkyvyyden optimoinnissa yhdistettynä huippuunsa hiottuun myynnin ammattitaitoon mahdollistaa parhaan lopputuloksen.

Chatin kolme tehtävää:

  • Tehokas tapa palvella asiakasta - korkeampi asiakastyytyväisyys
  • Verkkokaupan konversion tukeminen - lisää liikevaihtoa
  • Lisämyynti potentiaalisille asiakkaille - lisää liikevaihtoa ja parempi asiakaspito
Kuvituskuva, Soldem-hiirimatto ja hiiri
Chat-palvelun työntekijä tietokoneen ääressä

Liikevaihtoa tehokkaasti – ei tarpeettomia kustannuksia

Chatin toimivuuden kannalta ensimmäinen askel on asiakkaan tunnistaminen. Onnistuminen tunnistamisessa on oleellista chatin tehokkuuden optimoinnin kannalta.

Chatin tarkoitus on tuottaa lisää liikevaihtoa tehokkaasti – ei siis tarpeettomia kustannuksia.

Verkkosivuilla olevat asiakkaat voidaan jakaa neljään ryhmään.

Asiakkaat, jotka etsivät vastauksia kysymykseensä ja tulisivat soittamaan asiakaspalveluun: Tarjoamme heille laadukasta asiakaspalvelua ja tukea ostopäätöksen tekoon.

Asiakkaat, jotka ovat ostamassa: Annamme asiakkaiden asioida rauhassa. Chat-palvelun tarkoitus ei ole nostaa verkkokaupan kustannuksia.

Asiakkaat, jotka pienellä avulla saadaan ostamaan: Autamme asiakkaita asiakasta turvallisessa ja selkeässä ostokokemuksessa.

Asiakkaat, joilla on korkea lisämyyntipotentiaali: Autamme asiakasta ostamaan hänelle sopivat lisäpalvelut. Ostotilanne voidaan siirtää tarvittaessa chatista puhelimeen.

Ota yhteyttä:

Teemu Nurmi Liiketoimintajohtaja