#asiakaspalveluviikko 2019 | Soldem

#asiakaspalveluviikko 2019

Lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla Soldemilla osallistuttiin kansainvälisesti tunnettuun asiakaspalveluviikkoon. Teemoilla täytetyn viikon aikana on tarkoitus nostaa esiin asiakaspalvelun sekä asiakaskokemuksen tärkeys kokonaisuutena ja kiittää ahkeria asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

Soldemilla tiimimme toimenkuvaan kuuluu myynnillinen asiakaspalvelu. Asiakaspalvelun ja myynnin yhdistyminen helpottaa asiakkaan asiointia ja monessa tapauksessa myytävät tuotteet tuovat käytännöllisiä ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin. Tällä tavoin saavutamme hyödyllisen tuloksen jokaiselle osapuolelle ja lisäämme asiakkaan sopimusten arvoa ratkaisten samalla alkuperäisen ongelman.

Soldemilla asiakaspalveluviikko arjessa näkyi teemojen mukaisina kilpailuina ja arkea piristävinä palkintoina. Jokaisena päivänä tietty teema korostui, milloin muistetaan kiittää ja kehua kollegaa, milloin taas kiinnitetään huomiota siihen kuinka tehokasta ja tärkeätä työtä teemmekään. Tärkeimpänä kaikista teemoista viikolla kuitenkin vallitsi työkaverin, itsensä ja yhteisön arvostaminen sekä pieni arjen rutiinien muutos.

Asiakaspalveluviikkoa vietettiin seuraavien teemojen mukaisesti:

#makeamaanantai
#tehotiistai
#kehukeskiviikko
#tervetorstai
#porukkaperjantai

Asiakaspalveluviikko huipentui perjantaina vietettyyn tiimi-iltaan jonka suunnitteluun koko toimisto pääsi osallistumaan. Kinkkisten neuvotteluiden myötä työpäivän päätteeksi toimistolta lähdettiin lasersotaan zbase-viihdekeskukselle jonka jälkeen laserin polttamat sota-arvet päästiin huuhtomaan Tullintorin kupeeseen vuokrasaunalle. Saunalla odotti ansaittu ruoka- sekä juomatarjoilu ja illanvietto jatkui vapaasti ystävien ja ryhmäytymisen merkeissä. Tiimi-ilta oli myös loistava tilaisuus päästä tutustumaan uusiin syksyn aikana aloittaneisiin työntekijöihin ja tutustuttaa heille tarkemmin keitä me Soldemilla olemme ja mitä me teemme

 

Teksti: Rauli Mäkinen

16.07.2020

Pitää uskaltaa kokeilla rohkeasti uusia asioita myynnissä ja arjessa

Me Soldemilla haluamme panostaa työntekijöiden kehittymiseen. Jottei tämä jäisi meille vain kauniiksi korulauseiksi, meillä on erilaisia valmennuksia ja kehitysohjelmia, joihin työntekijät voivat osallistua. Istuimme loppuvuodesta 2019 Myyjän kehitysohjelman suorittaneen, Justus Hiltusen, kanssa alas ja kysyimme Justukselta, miksi Myyjän kehitysohjelmaan kannattaa osallistua ja mitä se antoi Justukselle. Justus on siirtynyt jo Soldemilta seuraavaan työpaikkaansa.

01.07.2020

Miten oppisin paremmin epäonnistumaan?

24.06.2020

Myynnin johtaminen etänä – läsnä ja tavoitettavissa

06.05.2020

Etäjohtajan työkalupakki: Ota käyttöön 10 Soldemilla hyväksi todettua keinoa

01.04.2020

Etätyön johtamisen opit Soldemilla – pidetään huolta rytmistä ja rentoudesta

20.02.2020

Puhelinmyynti ei ole vain myyntiä. Se on ennen kaikkea vuorovaikutusta